Första advent

Andra december, första advent.
Jag har inte bloggat på hur länge
som helt men nu är jag tillbaks!
Mitt liv har förändrats helt och hållet
under den här tiden, det bästa är
att det bara blivit bättre.
Idag har jag vart ute med massa
kompisar och min kille, men vi
var inte ute så länge eftersom
att det är kallt som fan. Och jag
var väldigt tunnklädd, så det var inte
särskilt kul. Sen drog jag och E iallafall
hem till mig, vi låg och sov i min säng i typ 2 timmar. Han gick hem för typ 10
minuter sen, så nu sitter jag i vardagsrummet med mamma och dricker glögg & typ 'firar' första advent.


Kommentarer
Postat av: Stockholm

Har du kvar din oskuld ?
För tänkte att du har liggt med din kille om han är e-et, vill vara som du exakt så skulle vilja att du säger lite mer saker om dig själv, egenskaper och så vidare.
Tack!

2012-12-06 @ 17:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0