Julafton

Igår var helt klart bästa julen på
flera år! Dock synd att jag inte
fick fira den med släkten detta
året, de skulle fira i Skåne och vi
orkade inte åka ner dit.
Men vi var hos min mormor & morfar
iallafall, och det var helt okej.
Fick en iPhone 5, skor, kläder, smink och sånt. Sen åkte jag hemåt tidigare,
träffade mitt ex och hans kompis
ute på torget. Vi satt där ute och frös ett tag, så kom det fram en gammal
polack som bjöd oss på redbull och
cigg, så himla snällt!
Sen stack vi hem till Xet och spelade, eller ja, de spelade medans jag höll
på att somna i hans säng.
Och ja, sen åkte jag hem.
Men hela dagen var riktigt kul
även om det inte riktigt kändes som jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0